Učenci 6. a in 6. b razreda smo se skupaj z učiteljem Blažem, učiteljem  Borisom, učiteljema smučanja Matejo in Pavlijem za pet dni odpravili v zimsko šolo v naravi na Rogli. V ponedeljek, 9. 3. 2020, smo se zbrali ob 8:00 uri pred šolo in odšli na malico. Kmalu zatem je prispel avtobus. Vso prtljago smo naložili vanj in se vsi polni pričakovanj odpeljali proti Rogli. Med potjo smo na ves glas  prepevali različne pesmi. Po dolgi vožnji smo končno le prispeli na cilj.

Pri rezervaciji apartmajev smo imeli nekaj težav, ki pa so se vendarle dobro končale. Po kosilu nas je čakalo smučanje in učitelji so nas po prvi vožnji razdelili v tri skupine. V skupino, v katero smo bili dodeljeni, smo smučali vseh pet dni. Vsak dan ob 18:00 uri je sledila večerja, ki je bila tako kot zajtrki in kosila, zelo okusna. Spat smo se odpravili šele ob 21.00 uri. Televizijo smo lahko gledali zjutraj, ko smo se prebujali, v času prostega časa (poslušanje glasbe) in zvečer, ko smo se spravljali spat.

Šola v naravi pa ne bi bila šola, če ne bi vsak dan popoldan imeli nekaj ur pouka. Pri pouku smo morali reševati učne liste za matematiko, slovenščino in angleščino. V sredo se nam je pridružila učiteljica Urška in skupaj z ostalimi učitelji smo odšli na sanke. Vsi smo se zelo zabavali. Na sanke smo odšli tudi v četrtek, saj smo morali porabiti še nekaj kart. V četrtek zvečer smo imeli tudi disco in učitelj Blaž se je spremenil v najbolj zabavnega didžeja.

Vsak dan smo dopoldan smučali, popoldan pa poleg pouka imeli še ostale družabne in športne aktivnosti (športne igre, nočni pohod, plavanje, ogled Škratkove učne poti, orientacijski tek,…).

Teh pet dni nam je hitro minilo. Ko smo se odpravili proti šoli, smo bili vsi žalostni, ker je šola v naravi tako hitro minila, hkrati pa smo bili veseli, da smo lahko doživeli toliko zanimivih stvari.