Podaljšano bivanje je res nekaj posebnega in učitelji, ki učimo v teh oddelkih, imamo pravzaprav precej proste roke, kar se tiče izbire dejavnosti, ki se navezujejo na usmerjeno delo v tem času. Dejstvo je, da v času po pouku učenci ne le samo kosijo in pišejo domače naloge, temveč se udejstvujejo še na različnih področjih, ki jih veselijo. Pri dejavnostih usmerjenega prostega časa učenci pridobivajo spretnosti in znanja, ki jih potrebujejo za uspešnejše učno delo. To so natančnost, vztrajnost, potrpežljivost, ročne spretnosti…saj v tem času razvijajo svojo ustvarjalnost na kulturnem, umetniškem, športnem, delovno-tehničnem, raziskovalnem, ekološkem in drugih področjih. V času PB se je tudi to šolsko leto na naši šoli izvajalo precej usmerjenih aktivnosti, med drugim so potekale interesne dejavnosti, tudi v posameznih oddelkih PB.

V okviru likovnih delavnic, ki so potekale ob torkih in so bile namenjene učencem 3. in 4. razreda, smo uživali ob ustvarjanju. K tej dejavnosti so prihajale predvsem učenke, ki imajo veselje do risanja, slikanja, oblikovanja, izrezovanja, … Ob likovnem ustvarjanju so se urile v natančnosti, potrpežljivosti, razvijale ročne spretnosti in pa seveda pridobivale čut za estetski vidik. Nemalokrat se je v takšnem sproščenem vzdušju iz razreda slišalo tudi petje. Saj se ob glasbi bolje ustvarja ali ne? Nastalo je precej otroških umetnin, s katerimi smo skozi šolsko leto krasili stenski pano na hodniku šole, prav tako pa tudi čakalnice zobozdravstvenih ambulant v Zdravstvenem domu Dravograd, kjer smo letošnje leto pripravili kar nekaj razstav likovnih izdelkov. Skozi šolsko leto smo z likovnimi prispevki sodelovali tudi na različnih likovnih natečajih. Likovno delo učenke 4. razreda Nežke Konečnik je bilo med drugim na likovnem natečaju »Naravne in druge nesreče – Neurje« izbrano in nagrajeno na regijskem in na državnem nivoju. Zaradi prijetnih trenutkov ob ustvarjanju naših najmlajših umetnic, druženju in veselju do ustvarjanja bomo tudi v bodoče poskušali izpeljati to dejavnost podaljšanega bivanja na podoben način.

Najmlajši so zelo ustvarjalni, velikokrat pa jim primanjkuje potrpežljivosti. In kot je dejal znani italijanski umetnik Michelangelo: »Ustvarjalnost je brezmejna potrpežljivost,« verjetno tudi likovna dejavnost pripomore k učenju potrpežljivosti pri otrocih.

Nenazadnje vsak od nas nosi v sebi delček ustvarjalnosti, le pustiti je potrebno, da pride na plan.

Irena Prasnic

Skupno 81 obiskov, današnjih obiskov 1