NEMŠČINA

CILJI:

  • sporazumevalna jezikovna zmožnost učenca se udejanja z izvajanjem različnih sporazumevalnih jezikovnih dejavnosti in strategij (npr. gledanje filma ali risank, reševanje križank, igra vlog – telefonski pogovori, branje in razumevanje navodil;
  • razvijali bomo štiri jezikovne zmožnosti: govorno, slušno, pisno in bralno.

IZVAJANJE PREDMETA:

  • 2 uri na teden;
  • prostovoljno;​
  • obiskovati do konca pouka v tekočem šolskem letu;​
  • se ocenjuje po Pravilniku o preverjanju in ocenjevanju znanja.​
  • 414 ur v šestih letih.

UČNE VSEBINE:

  • učne vsebine so ustrezne njihovi starosti ter se navezujejo na nejezikovne predmete v tem obdobju;
  • so raznolike, se nadgrajujejo ter se usklajujejo z vsebinami drugih predmetov v predmetniku, kot so npr. načini bivanja, vremenski pojavi, moj kraj, nakupovanje itd.
  • učenci razumejo najbolj pogosta navodila pri pouku;
  • zelo preprost opis osebe (ime, starost), opis predmetov (npr. v učilnici ) in kratka sporočila (npr. voščilo, pozdrav, preprosta vprašanja).
  • učenci razumejo pogosta poimenovanja (npr. šolski predmeti, dnevi v tednu) in navodila pri pouku ter kratke opise slik; znajo poiskati določeno informacijo (npr. urnik šolskih dejavnosti).
  • Učenci v pogovoru pozdravijo in odzdravijo ter se zahvalijo, črkujejo svoje ime in naslov;
  • odgovarjajo na vprašanja (npr. koliko je ura, kam so namenjeni) in postavljajo preprosta
  • vprašanja (npr. Kaj rad ješ? Kateri šport ti je všeč?).
  • učenci deklamirajo (recitirajo), zapojejo izštevanko ali pesem;
  • na preprost način predstavijo sebe in druge (ime, kraj bivanja, starost, telefonsko številko).
  • učenci prepišejo preproste besede in kratke povedi;
  • napišejo seznam (npr. spisek dnevnih dejavnosti).

 

 

Skupno 3 obiskov, današnjih obiskov 1