NEMŠČINA
CILJI:
-
sporazumevalna jezikovna zmožnost učenca se udejanja z izvajanjem različnih sporazumevalnih jezikovnih dejavnosti in strategij (npr. gledanje filma ali risank, reševanje križank, igra vlog – telefonski pogovori, branje in razumevanje navodil;
-
razvijali bomo štiri jezikovne zmožnosti: govorno, slušno, pisno in bralno.
IZVAJANJE PREDMETA:
-
2 uri na teden;
-
prostovoljno;
-
obiskovati do konca pouka v tekočem šolskem letu;
-
se ocenjuje po Pravilniku o preverjanju in ocenjevanju znanja.
-
414 ur v šestih letih.
UČNE VSEBINE:
-
učne vsebine so ustrezne njihovi starosti ter se navezujejo na nejezikovne predmete v tem obdobju;
-
so raznolike, se nadgrajujejo ter se usklajujejo z vsebinami drugih predmetov v predmetniku, kot so npr. načini bivanja, vremenski pojavi, moj kraj, nakupovanje itd.
-
učenci razumejo najbolj pogosta navodila pri pouku;
-
zelo preprost opis osebe (ime, starost), opis predmetov (npr. v učilnici ) in kratka sporočila (npr. voščilo, pozdrav, preprosta vprašanja).
-
učenci razumejo pogosta poimenovanja (npr. šolski predmeti, dnevi v tednu) in navodila pri pouku ter kratke opise slik; znajo poiskati določeno informacijo (npr. urnik šolskih dejavnosti).
-
Učenci v pogovoru pozdravijo in odzdravijo ter se zahvalijo, črkujejo svoje ime in naslov;
-
odgovarjajo na vprašanja (npr. koliko je ura, kam so namenjeni) in postavljajo preprosta
-
vprašanja (npr. Kaj rad ješ? Kateri šport ti je všeč?).
-
učenci deklamirajo (recitirajo), zapojejo izštevanko ali pesem;
-
na preprost način predstavijo sebe in druge (ime, kraj bivanja, starost, telefonsko številko).
-
učenci prepišejo preproste besede in kratke povedi;
-
napišejo seznam (npr. spisek dnevnih dejavnosti).