Podaljšano bivanje je res nekaj posebnega in učitelji, ki učimo v teh oddelkih, imamo pravzaprav precej proste roke, kar se tiče izbire dejavnosti, ki se navezujejo na usmerjeno delo v tem času. Dejstvo je, da v času po pouku učenci ne samo kosijo in pišejo domače naloge, ampak se tudi udejstvujejo na različnih področjih, ki jih veselijo. Pri dejavnostih usmerjenega prostega časa učenci pridobivajo spretnosti in znanja, ki jih potrebujejo za uspešnejše učno delo. To so natančnost, vztrajnost, ročne spretnosti itd., saj v tem času tudi lepijo, zgibajo, berejo, rešujejo probleme, raziskujejo, dramatizirajo, pojejo, nastopajo in še kaj. V letošnjem šolskem letu so se v tem času učenci posameznih oddelkov PB veliko družili. V času PB se je izvajalo precej usmerjenih aktivnosti, med drugim so potekale interesne dejavnosti, tudi v posameznih oddelkih PB.
V okviru likovnih delavnic, ki so potekale ob ponedeljkih v OPB 3, smo uživali ob ustvarjanju umetnin. Pri ustvarjanju najmlajših učencev so nam nekajkrat priskočili na pomoč tudi devetošolci, ki jim je pomoč mlajšim predstavljala še poseben izziv. Nastalo je precej otroških umetnin, s katerimi smo skozi šolsko leto krasili stenski pano na hodniku, kar nekaj pa smo jih poslali na različne likovne natečaje doma in po svetu.
Učenci OPB 1 in OPB 2 so tudi letos sodelovali v projektu Naša mala knjižnica. Skupaj smo prebrali 5 knjig, ob tem pa spoznavali avtorjevo domovino, poustvarjali v delovnem zvezku, v okviru projekta pa sodelovali tudi na likovnih in literarnih natečajih.
Ob četrtkih je potekal športni krožek na dveh stopnjah (1.,2. razred in 3.,4. razred). Učenci so se razgibali ob glasbi, spoznavali in igrali pa tudi badminton, hokej, mini košarko, mini odbojko ter razne tekmovalne igre. Prav tako so se ta dan pri dramskem krožku lahko preizkusili tudi v igralskih sposobnostih. Pripravili so dve igri, ki so jih predstavili tudi svojim sošolcem in otrokom vrtca.
Učenci 4. razreda so bili najbolj veseli, če so čas PB lahko preživeli v učilnici za tehniko. Tu so lahko s konstrukcijskimi zbirkami sestavljali modele naprav, z ročnimi žagami pa so navdušeno žagali les. Radi so tudi igrali šah, saj so občasno lahko uporabljali šahovske ure in veliko demonstracijsko šahovnico.

Tudi sproščanje v tem času je zelo ali še bolj pomembno. Tako smo kar precej časa posvetili socialnim igram, poslušanju narave in glasbe. Pogosto so odmor za kosilo preživeli v telovadnici, kjer je bilo 20 minut dirjanja, vriskanja in igranja žoge čisto dovolj za sproščanje in razvedrilo.

Skratka, v vseh oddelkih PB je delo pestro in zanimivo, čas hitro mine in ko se konec šolskega leta zazremo nazaj, vidimo, da se tudi v teh oddelkih da z učenci marsikaj narediti, ne le za sprostitev, pač pa tudi za njihovo dobro in v veselje.
Učitelji OPB
Andreja, Martina, Irena, Ernest, Marinka

Skupno 42 obiskov, današnjih obiskov 1